× İletişim Formu Blogger CSS Tablo Arlina Design 5/23/2017 Etiketler : Blogger CSS Blogger Tablo Arlina Design <!DOCTYPE html> <html> <head> <style type="text/css"> @import url("http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,600,700");@import url("http://netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.1.0/css/font-awesome.css");*,*:before,*:after{margin:0;padding:0;box-sizing:border-box} html,body{height:100%} blockquote{color:#777;font-style:italic;margin:0 0 2.4em;padding:12px 0 0 44px;position:relative}blockquote:before{color:#e6e6e6;content:"\201C";font-family:Georgia,serif;font-size:84px;left:-5px;line-height:1;position:absolute;top:-5px} body,ul,li{line-height:1.8;word-wrap: break-word;font-weight: 400;font:14px/1 'Open Sans',sans-serif;color:#555;background:#eee} p{margin:0 0 20px;line-height:1.5} .css-tabs {min-width:250px;max-width:800px;padding:20px;margin:0 auto;background:#fff;} section{display:none;padding:20px 0 0;border-top:1px solid #ddd} input{display:none} label{display:inline-block;margin:0 0 -1px;padding:15px 20px;font-weight:600;text-align:center;color:#bbb;border:1px solid transparent} label:before{font-family:fontawesome;font-weight:normal;margin-right:10px} label[for*='1']:before{content:'\f118'} label[for*='2']:before{content:'\f02d'} label[for*='3']:before{content:'\f0c0'} label[for*='4']:before{content:'\f005'} label:hover{color:#888;cursor:pointer} input:checked + label{color:#555;border:1px solid #ddd;border-top:2px solid orange;border-bottom:1px solid #fff} #tab1:checked ~ #content1,#tab2:checked ~ #content2,#tab3:checked ~ #content3,#tab4:checked ~ #content4{display:block} @media screen and (max-width:650px){label{font-size:0}label:before{margin:0;font-size:18px}} @media screen and (max-width:400px){label{padding:15px}} </style> </head> <body> <div class='css-tabs'> <input id="tab1" type="radio" name="tabs" checked> <label for="tab1">Çocuk Gelişimi</label> <input id="tab2" type="radio" name="tabs"> <label for="tab2">Okul ve Öğrenme</label> <input id="tab3" type="radio" name="tabs"> <label for="tab3">Anne-Baba Olmak</label> <input id="tab4" type="radio" name="tabs"> <label for="tab4">Faaliyetler</label> <section id="content1"> <p> <strong>Masallar ve Çocuklara Etkileri</strong> - <i>Masal çocuğun hayal gücünü geliştirir, olağanüstü dünya sunar.</i> </p> <p> Masal, sözlü halk hikayesi; olağanüstü öğe, kahraman, olaylara yer verilen yaşanmamış öyküler olarak tanım bulmakta sözlüklerde. Peki hepimizin sıcak çocukluk anılarını süsleyen bu metinlerin yapısal özellikleri nelermiş ve günümüzde bu metinler nasıl kullanılmakta, yeni nesillere nasıl aktarılmakta ve aslında aktarımında seçici olmak gerekiyor mu bir bakalım isterim. </p> </section> <section id="content2"> <p> <strong>Değerler Eğitimi Nasıl Olmalı?</strong> - <i>Değerler, insan yaşamına yol gösteren, önem dereceleri farklı olan, soyut, nesnelliği olmayan, duyguya dayalı öznel inançları temsil eden, istenilen, belirli bir duruma özgü olmayıp tüm durumlara yayılan hedefler olarak tanımlanan, bu çerçevede neyin “doğru” neyin “yanlış” olduğuna ilişkin bireysel norm ve tavırların göstergesi olan ve insanların ulaşmak istedikleri hedeflerle ilgilidir.</i> </p> <p> Tüm dünyada ve ülkemizde, eğitim yaşantısına dahil edilen ve erken yaşlar itibarıyla müfredata dahil olan birbirinden farklı ‘değerler eğitimi’ programları mevcut. Ülkemizde eğitime entegre olmuş iki temel değerler eğitimi programı dikkat çekmekte. Bunlardan biri ‘karakter eğitimi’ diğeri ise ‘yaşayan değerler’. Yaşayan değerler programı ülkemizde MEB tarafından da onaylanmakta ve desteklenmekte. </p> </section> <section id="content3"> <p> <strong>Taşınmanın Çocuklar Üzerindeki Etkisini En Aza İndirmenin Yolları</strong> - <i>Taşınma nereye ve nasıl olanaklarla olduğundan bağımsız herkes için buruk bir his barındırır kendi içinde. Hele bu sürece çocuklar dahilse, onlar için kontrolleri dışında gelişen bu olay oldukça tedirginlik verici olabilmekte çoğunlukla.</i> </p> <p> Karar verme ve hareket etme sürecine dahil olmamaları ve dolayısıyla taşınmanın çocuklar için kontrol edilemez bir yaşamsal kriz olarak algılanmasıdır. </p> </section> <section id="content4"> <p> <strong>Çocuğunuzla Konuşmak Sorunları Çözer mi?</strong> - <i>Çocukların yaşadığı sıkıntıları sezebilen ailelerin çocukları zararın başından dönebilir.</i> </p> <p> Çocukların her yaşta zihinlerini meşgul eden sorular, onları tedirgin eden düşünceleri var. Neyse ki var, biz insanlar düşünerek varlığımızı sürdürüyoruz çünkü. Çocuk da dillendikçe ve büyüdükçe akıl yürütme kapasitesi artmakta, gördüğü, duyduğu, deneyimlediği, anlayamadığı şeyler ile ilgili düşünmekte ve bir yanıt aramakta. Elbette bu yanıt arama sürecinde en güvenilir kaynak anne baba... </p> </section> </div> </body> </html> YENİ YAYIN ÖNCEKİ YAYIN "Blogger CSS Tablo" 0 Yorum yapıldı. Yorum Gönder Sonraki Kayıt Ana Sayfa Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) ×
Blogger CSS Tablo Arlina Design 5/23/2017 Etiketler : Blogger CSS Blogger Tablo Arlina Design <!DOCTYPE html> <html> <head> <style type="text/css"> @import url("http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,600,700");@import url("http://netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.1.0/css/font-awesome.css");*,*:before,*:after{margin:0;padding:0;box-sizing:border-box} html,body{height:100%} blockquote{color:#777;font-style:italic;margin:0 0 2.4em;padding:12px 0 0 44px;position:relative}blockquote:before{color:#e6e6e6;content:"\201C";font-family:Georgia,serif;font-size:84px;left:-5px;line-height:1;position:absolute;top:-5px} body,ul,li{line-height:1.8;word-wrap: break-word;font-weight: 400;font:14px/1 'Open Sans',sans-serif;color:#555;background:#eee} p{margin:0 0 20px;line-height:1.5} .css-tabs {min-width:250px;max-width:800px;padding:20px;margin:0 auto;background:#fff;} section{display:none;padding:20px 0 0;border-top:1px solid #ddd} input{display:none} label{display:inline-block;margin:0 0 -1px;padding:15px 20px;font-weight:600;text-align:center;color:#bbb;border:1px solid transparent} label:before{font-family:fontawesome;font-weight:normal;margin-right:10px} label[for*='1']:before{content:'\f118'} label[for*='2']:before{content:'\f02d'} label[for*='3']:before{content:'\f0c0'} label[for*='4']:before{content:'\f005'} label:hover{color:#888;cursor:pointer} input:checked + label{color:#555;border:1px solid #ddd;border-top:2px solid orange;border-bottom:1px solid #fff} #tab1:checked ~ #content1,#tab2:checked ~ #content2,#tab3:checked ~ #content3,#tab4:checked ~ #content4{display:block} @media screen and (max-width:650px){label{font-size:0}label:before{margin:0;font-size:18px}} @media screen and (max-width:400px){label{padding:15px}} </style> </head> <body> <div class='css-tabs'> <input id="tab1" type="radio" name="tabs" checked> <label for="tab1">Çocuk Gelişimi</label> <input id="tab2" type="radio" name="tabs"> <label for="tab2">Okul ve Öğrenme</label> <input id="tab3" type="radio" name="tabs"> <label for="tab3">Anne-Baba Olmak</label> <input id="tab4" type="radio" name="tabs"> <label for="tab4">Faaliyetler</label> <section id="content1"> <p> <strong>Masallar ve Çocuklara Etkileri</strong> - <i>Masal çocuğun hayal gücünü geliştirir, olağanüstü dünya sunar.</i> </p> <p> Masal, sözlü halk hikayesi; olağanüstü öğe, kahraman, olaylara yer verilen yaşanmamış öyküler olarak tanım bulmakta sözlüklerde. Peki hepimizin sıcak çocukluk anılarını süsleyen bu metinlerin yapısal özellikleri nelermiş ve günümüzde bu metinler nasıl kullanılmakta, yeni nesillere nasıl aktarılmakta ve aslında aktarımında seçici olmak gerekiyor mu bir bakalım isterim. </p> </section> <section id="content2"> <p> <strong>Değerler Eğitimi Nasıl Olmalı?</strong> - <i>Değerler, insan yaşamına yol gösteren, önem dereceleri farklı olan, soyut, nesnelliği olmayan, duyguya dayalı öznel inançları temsil eden, istenilen, belirli bir duruma özgü olmayıp tüm durumlara yayılan hedefler olarak tanımlanan, bu çerçevede neyin “doğru” neyin “yanlış” olduğuna ilişkin bireysel norm ve tavırların göstergesi olan ve insanların ulaşmak istedikleri hedeflerle ilgilidir.</i> </p> <p> Tüm dünyada ve ülkemizde, eğitim yaşantısına dahil edilen ve erken yaşlar itibarıyla müfredata dahil olan birbirinden farklı ‘değerler eğitimi’ programları mevcut. Ülkemizde eğitime entegre olmuş iki temel değerler eğitimi programı dikkat çekmekte. Bunlardan biri ‘karakter eğitimi’ diğeri ise ‘yaşayan değerler’. Yaşayan değerler programı ülkemizde MEB tarafından da onaylanmakta ve desteklenmekte. </p> </section> <section id="content3"> <p> <strong>Taşınmanın Çocuklar Üzerindeki Etkisini En Aza İndirmenin Yolları</strong> - <i>Taşınma nereye ve nasıl olanaklarla olduğundan bağımsız herkes için buruk bir his barındırır kendi içinde. Hele bu sürece çocuklar dahilse, onlar için kontrolleri dışında gelişen bu olay oldukça tedirginlik verici olabilmekte çoğunlukla.</i> </p> <p> Karar verme ve hareket etme sürecine dahil olmamaları ve dolayısıyla taşınmanın çocuklar için kontrol edilemez bir yaşamsal kriz olarak algılanmasıdır. </p> </section> <section id="content4"> <p> <strong>Çocuğunuzla Konuşmak Sorunları Çözer mi?</strong> - <i>Çocukların yaşadığı sıkıntıları sezebilen ailelerin çocukları zararın başından dönebilir.</i> </p> <p> Çocukların her yaşta zihinlerini meşgul eden sorular, onları tedirgin eden düşünceleri var. Neyse ki var, biz insanlar düşünerek varlığımızı sürdürüyoruz çünkü. Çocuk da dillendikçe ve büyüdükçe akıl yürütme kapasitesi artmakta, gördüğü, duyduğu, deneyimlediği, anlayamadığı şeyler ile ilgili düşünmekte ve bir yanıt aramakta. Elbette bu yanıt arama sürecinde en güvenilir kaynak anne baba... </p> </section> </div> </body> </html>
Yorum Gönder